Întrebări frecvente 

Aveti intrebari? Verificați mai întâi dacă întrebarea dvs. este descrisă în „întrebările frecvente” sau în manual. Dacă întrebarea dvs. nu este listată aici, vă rugăm să nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți. Puteți vizualiza întrebările și răspunsurile făcând clic pe subiectul relevant pentru căutarea dvs.

Condițiile generale de livrare și plată pentru industria metalurgică (Condiții Metaalunie), depuse la grefa judecătoriei Rotterdam sub nr.1501/91, sunt aplicabile tuturor comenzilor transmise la noi, tuturor ofertelor noastre și tuturor acordurilor încheiate la noi. Ultimul text depus acolo, care a fost depus pentru prima data la 31 decembrie 1991, dar de atunci a fost completat si modificat de mai multe ori Înregistrare K.V.K. Breda 20051944.

Termeni și condiții Metaalunie engleza                       
 Download

Când mă pot aștepta la livrarea mea?

La plasarea comenzii veți vedea imediat disponibilitatea produsului. Comanda dumneavoastră va fi livrată în 1-2 zile lucrătoare dacă este în stoc.  

Care sunt costurile de livrare?

- Livrările se fac gratuit de la o valoare a facturii de 60€ net, fără TVA. Livrările sub această sumă vor fi taxate cu costurile de transport de 10€

 Mod de transport (Romania) Standard

- Serviciu colet 
- Transport pe paleți
- Colete de 3M sau mai mult 
Coletele agabaritice vor fi taxate suplimentar in functie de greutate si dimensiune.

Pot stabili singur timpul de livrare?

La plasarea comenzii, puteți indica pe articol când doriți să primiți comanda.
De asemenea, puteți face abonamente. Abonamentele vă permit să creați automat livrare recurentă.

Pot schimba adresa de livrare?

Puteți schimba adresa de livrare pentru fiecare comandă. Adresa de livrare trebuie să fie în Romania.

 

Nu-ți dai seama?

Atunci întrebați unul dintre experții noștri VBH. Vă vor ajuta cu plăcere! Angajații noștri pot fi contactați în timpul programului de lucru prin e-mail sau telefon.


Preturile de pe site includ TVA?

Nu, prețurile de pe site sunt fără TVA.

Am nevoie de ajutor în magazinul online

Nu puteți comanda, face abonamente sau stabili bugete? Apoi descărcați manualul scurt din magazinul nostru. Mai ai probleme sau mai ai alte intrebari? Nu uitați să contactați serviciul clienți. Vă vor ajuta cu plăcere.



Cum mă pot autentifica?

În partea stângă sus a magazinului web veți găsi butonul „Înscrieți-vă”. Când faceți clic pe acesta, puteți introduce detaliile de conectare.


Am uitat parola

Dacă v-ați uitat parola, puteți face clic pe „Ați uitat parola?” sub detaliile de conectare după ce ați făcut clic pe „Autentificare”.
Puteți introduce apoi adresa dvs. de e-mail. Vă vom trimite apoi prin e-mail instrucțiunile.


Cum îmi pot schimba parola?

În „Contul meu” sub rubrica „Profilul meu” și apoi „Setări profil” vă puteți schimba parola.

 


Nu sunt client, cum îmi creez cont online?

Înregistrați-vă detaliile făcând clic pe „Fără detalii de conectare?”. Completați formularul online. Veți primi apoi un număr de client și o parolă de la noi prin e-mail. Acest lucru vă permite să vă înregistrați online. Dacă v-ați pierdut datele, puteți solicita o nouă parolă prin „parolă uitată”.

 


Cum pot vedea preturile?

Dacă nu sunteți înregistrat încă, veți vedea prețuri standard de catalog. Când sunteți autentificat, puteți vedea prețurile specifice dvs. făcând clic pe „găsiți preț”.

 


Unde sunt adresele mele salvate?

Poți găsi toate adresele de livrare salvate de tine în „Contul meu” la rubrica „Adrese salvate”. Aici puteți adăuga, modifica sau șterge adrese.


Unde pot raporta probleme legate de magazinul online?

Dacă întâmpinați probleme cu magazinul online, ne puteți contacta prin e-mail: comenzi@vbh.ro sau prin telefon: +40 754 099088.

 


Cum știu dacă un produs este în stoc?

Când sunteți autentificat și ați selectat un anumit produs, puteți vedea cu ușurință dacă articolul este disponibil.

 


Cum pot compara produsele?

Când vă aflați în magazinul online, puteți da clic pe pictograma „compara”   Compara   
 Puteți face acest lucru pentru toate produsele pe care doriți să le comparați. Apoi faceți clic pe „Comparați” din partea de sus a paginii și puteți compara cu ușurință articolele pe care le-ați selectat. Numărul din pictograma din partea de sus a paginii arată câte produse ați selectat pentru comparație.

Cum pot deveni client?

Puteți deveni client accesând „Contact” și înregistrându-vă prin formular.

 


Ce metode de plată sunt acceptate?

VBH oferă în prezent plăți prin transfer bancar si ramburs.

 



Unde pot comanda produse ca persoană fizică?

Furnizăm produsele noastre doar companiilor. Aceasta înseamnă că persoanele fizice nu pot comanda direct de la noi. Ca persoană fizică, puteți contacta unul dintre partenerii noștri:


Cum îmi pot anula comanda?

Dacă doriți să anulați o comandă, cel mai bine este să contactați departamentul nostru de vânzări
Tel:   +40 754 099088
Mail: comenzi@vbh.ro 

 


Pot folosi mai mulți angajati contul?

În calitate de administrator de cont, puteți adăuga diferiți utilizatori la contul dvs. Prin crearea utilizatorului puteți determina ce drepturi va primi utilizatorul. De asemenea, puteți atribui bugete utilizatorilor.

 


Cum creez un utilizator?

Pentru a adăuga un utilizator sau un angajat la contul dvs., trebuie să fiți autentificat la contul principal / ca administrator de cont. Apoi accesați „Contul meu” la „Organizația mea” și apoi „Angajați”. Aici puteți adăuga sau edita un angajat.

Produsul meu a fost livrat deteriorat, ce pot face?

Ne pare rău să auzim că un produs a fost livrat deteriorat. Când completați formularul de retur, ne vom apuca de treabă.

 


Am primit un produs greșit, ce pot face?

Ne pare rău să auzim că a fost livrat produsul greșit. Completați formularul de retur, ne apucăm imediat de treabă.


 


 Îmi pot returna comanda?

Da, acest lucru este posibil prin completarea formularului de retur. Cu toate acestea, articolele personalizate sau comenzile speciale nu pot fi returnate.